-ÖZEL HABER-
KOBİ'LER MERAK EDİYOR
Türkiye'de çoğu şirket, kurumsallaşarak, modern ve profesyonel bir yapıya kavuşmak adına birçok yatırımı devreye alıyor. Eğitimler gören, yetkinlik ve bilgisini artıran, çalışanlarını bilinçlendiren ve iş paylaşımında takip sistemini ön planda tutarak networkünü sağlama almayı hedefleyen işletmeler, bu süreçte profesyonel yazılımlardan yardım alıyor. İngilizce kısaltması CRM olan müşteri ilişkileri yönetimi, artık bu alanda başlı başına bir hizmet alanı.
Peki, CRM hizmeti nasıl işliyor? Potansiyel müşterilerle etkileşimi artırmak adına devreye alınan bu yazılımlar, nasıl kullanılıyor? Alanında isim yapmış birçok markanın hizmet alanı olan müşteri ilişkileri yönetimi, kolay kullanım özelliği ve online bilgi tutma yönüyle firmalara büyük kolaylıklar sağlasa da, bu yazılımların nasıl işletildiği KOBİ'lerce de merak konusu.
GİZLİ BİLGİLER GÜVENDE Mİ?
Satış yöneticilerinin, pazarlama uzmanlarının ve şirket müdürlerinin yapılan iş göz önüne alındığında en mahrem, en önemli ve işi yürütme konusunda en değerli bilgilerin saklandığı CRM programları, ulusal anlamda nasıl bir politika ile kullanılıyor? Hayatî veriler, nasıl ve ne şartlarda saklanıyor? Özel verileri en ince detayına kadar tutan sistemlerin, ulusal anlamda ihracatıyla ön plana çıkan ve "büyük balığı" kaçırmamayı hedefleyen Türkiye için güvenilir olup olmadığı merak konusu...