Müşteri memnuniyeti odaklı ürün, hizmet ve uygulamaları ile 60 yıldır sektörüne öncülük eden İpragaz, bu alanlardaki başarılarını, prestijli ödüllerle taçlandırmaya devam ediyor. 2021 yılının son günlerinde de ödülleri toplamaya devam eden İpragaz, Türkiye’nin en başarılı müşteri deneyimi projelerini üreten markaların ödüllendirildiği 4. CX Awards Turkey 2021’de ‘Dijital Müşteri Deneyimi’ kategorisinde ‘İyi Fikir Ödülü’nün sahibi oldu. İpragaz’ın, dünyanın en büyük LPG tüp ve oto tank üreticilerinden olan grup şirketi EVAS ise Design Turkey Endüstriyel Tasarım Ödülleri’nde, EvaSmart Akıllı LPG Tüpü ile ‘Elektrikli Ev Cihazları ve Kişisel Bakım Ürünleri’ kategorisinde ‘İyi Tasarım Ödülü’ne layık görüldü.
DİJİTALLEŞME HEDEFİ
İpragaz IT Direktörü Yaman Acar, “Yürüttüğümüz Dijital Dönüşüm Programı kapsamında son yıllarda çok önemli yatırımlar yaptık. Dijitalleşme hedefimiz doğrultusunda, kurumsal kaynak yönetimi (ERP) sistemlerinin yeni nesil çözümü S/4HANA’yı Türkiye’de ilk kez hayata geçiren, Avrupa’nın ise sayılı şirketlerden biri olduk. Bununla birlikte yine pandemi sürecinde bizlere büyük kolaylık sağlayan müşteri dostu dijital sipariş uygulamamız iPApp ile de sektörde bir ilke imza attık. Son müşteriye ulaşma noktasında bize çok önemli bir hız kazandıran iPApp, merkezinde müşterilerimizin olduğu yenilikçi bir uygulama. Müşterilerimize, 7/24 tek tıkla, hızlı ve güvenli sipariş fırsatı sunan iPApp; aynı zamanda siparişin ilk anından son anına kadar tüm süreci online olarak takip edebilmelerine de imkan tanıyor. İpragaz olarak, 60 yıldır olduğu gibi, bundan sonra da yenilikçi uygulama ve hizmetlerimiz ile müşterilerimizin yanlarında, yakınlarında devam edeceğiz” dedi.